HI-5 Pelvic Stol

20240319_103712.jpg
Åndedrætsmeditation
Venner, der træner
Jeg anbefaler 100%. Bedste sted i verden!! Betina er super, super, super dygtig og dejlig - min ryg føles blød som smør efter hendes behandling

Simona Alv

Behandling - HI-5 Pelvic Stol

HVAD KAN HI-5 PELVIC STOLEN AFHJÆLPE

• Urin inkontinens

• Fækal inkontinens

• Orgasmeforstyrrelser

• Hyppig nattetisseri

• Efterfødsel

• Nedsat seksuel tilfredshed

• Nedsunken livmoder

• Vaginal prolaps/slaphed/tørhed

• Lichen sclerosus

• Vaginal tørhed / slaphed

• Vulvodyni

• Rejsningsproblemer

• Før / efter prostataoperation

• Andre tilstande forårsaget af en slap bækkenbund

HVORDAN FOREGÅR
EN BEHANDLING MED HI5 PELVIC STOLEN?

HI-5 Pelvic stolen giver en mere intens bækkenbundstræning, hvor den vibrerende stol tvinger bækkenbunden til at udføre omkring 12.000 supramaksimale knibeøvelser i en enkelt 30-minutters behandling eller for at være helt nøjagtig 28 minutter.

Udover disse fysiske sammentrækninger danner behandlingen motoriske neuroner, samt fremmer kollagen regenerering, hvilket genopretter fasthed og forbedrer elasticitet i det behandlede område.

HVILKE RESULTATER
KAN DER FORVENTES MED
HI-5 PELVIC BEHANDLING?

Der anbefales at starte med 6 sessioner over en tre-ugers periode for det bedste resultat.

Der kan være behov for at fortsætte med 4-6 behandlinger efter de første 6 sessioner, og enkelte kan have behov for flere behandlingsforløb, afhængigt af sværhedsgraden af din tilstand.

Undersøgelser har vist, at resultaterne holder mellem 6-12 måneder.

EN EFFEKTIV, NEMT OG NON INVASIV BEHANDLINGSMETODE

For mange kan det være svært at overholde en rutine med bækkenbundstræning.

Mange oplever, at det kan være besværligt, tidskrævende, ubehageligt eller ineffektivt at udføre knibeøvelser i det daglige. Det betyder at mange lever med et problem som forholdsvis nemt kan forbedres med få 30-minutters sessioner på HI-5 Pelvic stolen.

​

Dette er en banebrydende behandling af inkontinens og svigtende muskeltonus i underlivet gennem effektiv styrkelse af bækkenbunden.

De seneste år er der kommet mere fokus på inkontinensproblematikker inden for det videnskabelige felt, hvor studier* konkluderer, at HI-5 teknologien er den mest effektive til behandling af bl.a. inkontinens.

Non-invasiv behandling

Smertefrit

Automatiske knibeøvelser

Behandlingen foregår med tøj på

BÅDE MÆND OG KVINDER
KAN HAVE GAVN AF BEHANDLING
MED HI-5 PELVIC STOLEN

Både mænd og kvinder får med alderen ofte bækkenbundsproblemer, men de bagvedliggende årsager til symptomerne er oftest forskellige. Hos kvinder kan graviditet og fødsel være den udløsende faktor, mens forstørret prostata eller prostatacancer og evt. operativ fjernelse af prostata kan være den udløsende faktor hos mænd.

På trods af de forskellige årsager til tilstanden og den anderledes anatomiske udformning af bækkenet hos mænd og kvinder, er behandlingen alligevel velegnet og effektiv til behandling af samtlige tilstande, da behandlingen er målrettet det muskulære system og ikke knogler, led og sener.